Translate
czwartek, 1 listopada 2012
Przepraszam
Przepraszam Was wszystkich, że dawno nie pisałam ale tak jakoś wyszło. Głownie przez brak weny jaki i szkołę oraz mecze jakie nie dawno się rozgrywały... No cóż poradzę jestem wielką fanką piłki nożnej :D W przyszłości chciałabym grać w kobiecej lidze ale raczej jest to mało prawdopodobne -,- Irytuje mnie coś takiego, że jak ktoś rzuci hasło 'piłka nożna' to od razu wszyscy myślą o facetach. A co z kobietami? Może my też chcemy, żeby o ich klubach było głośno w kraju a nie tylko o męskich zespołach... No ja wiem fajnie się ogląda mecze np. Ligi Mistrzów czy mecze o Puchar kraju , ale mogli by od czasu do czasu puścić np. w tvp1 mecz , w którym dla odmiany grały by kobiety a nie mężczyźni ....
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
I masz tu już zostać ! :D
OdpowiedzUsuńNo teoretycznie ...
OdpowiedzUsuńJak dla mnie nie ma różnicy kto gra. Ważne aby grali dobrze ;D
Zgadzam się razem z Tobą. Uwielbiam grać w nogę, to moja ulubiona gra w piłkę. Mnie bardziej irytują dziewczyny, które nie lubią piłki nożnej i przez to zawsze cierpię na wf, bo gramy w siatkówkę albo robimy inny badziew.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam ^ ^
-Dlaczego kobiety nie grają w piłkę nożną?
OdpowiedzUsuń-Bo ciężko byłoby znaleźć 11 takich co by chciały występować w takich samych strojach.
xD Taki stary suchar
Blog spoko, zgadzam się, że mogliby taki mecz od czasu do czasu puścić. Ja tam raz taki widziałam na jakimś sportowym kanale, ale to grały Niemki i były paskudne, dlatego przełączyłam. Wolę oglądać facetów. Jest na co popatrzeć xD
hehe fajnie piszesz pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
OdpowiedzUsuń